Prasidėjo projekto „Darbo rinka be sienų“ veiklos

2017 metais startavo naujas tarptautinis projektas Joniškio žemės ūkio mokykloje. Tai INTERREG Latvijos-Lietuvos bendradarbiavimo per sieną programos projektas „Darbo rinka be sienų“ Nr. LLII-183. Projekto trumpasis pavadinimas – „Mobility“ („Judrumas“) ir jis atitinka prioritetą – „Užimtumas ir darbo jėgos mobilumas”. Projekto metu bus atnaujinamos arba įrengiamos naujos mokymo bazės, kurių tikslas – gerinti mokinių gebėjimus, profesines kompetencijas prisitaikant prie darbo rinkos.

Rugsėjo 27-28 dienomis Joniškio žemės ūkio mokyklos mokytojai stažavosi Zarasų žemės ūkio mokykloje, kur kartu su partneriais iš Latvijos dalyvavo mokymuose. Seminaro – susitikimo pradžioje buvo pristatyti projekto ir susitikimo tikslai, uždaviniai ir programa. Buvome supažindinti su Zarasų savivaldybės viena iš prioritetinių Strateginio plėtros plano sričių – turizmo sektoriumi ir jo plėtra. Pristatyti svarbiausi lankytini objektai, įvardintos turizmo sektoriaus plėtros galimybės ir problemos. Susitikimo popietę praleidome keliaudami po Zarasų krašto žymias lankytinas turizmo vietas. Aplankėme Stelmužę: pasigrožėjome vienu seniausiu Europoje ąžuolu ir seniausia Lietuvos bažnyčia, keliavome į Tiltiškių vandens malūną, kur veikia senovinių radijo imtuvų kolekcija. Didelį įspūdį padarė Zarasų savivaldybės biblioteka ir muziejus, šių įstaigų pritaikymas turizmo poreikiams. Kitą dieną apžiūrėjome Zarasų miesto turizmo infrastruktūrą, lankėmės Šlyninkos vandens malūne. Taip pat buvome pakviesti į ekskursiją po Zarasų žemės ūkio mokyklą – praktinio mokymo bazę. Susitikimo pabaigoje vyko praktinis užsiėmimas, kurio metu buvo aptarti susitikimo rezultatai.

Informaciją pateikė projekto koordinatorius mokykloje Malik Agamalijev

Moodle

Moodle

TAMO

TAMO

Statistika

Šiandien apsilankė : 65
Vakar apsilankė : 292
Šį mėnesį : 5043
Šiais metais : 71061
Visi apsilankymai : 82792
Paspaudimai šiandien : 190
Visi paspaudimai : 462516
© 2017 Joniškio žemės ūkio mokykla | Rekomenduoja: Atradau.lt | Sprendimas: Elektroninės Vizijos